Min mobil är paj, yäyäyä!

Hej alla bloggläsare! Idag hade jag skolaaa (big suprise) och jag slutade 15.40. Efter skolan så åkte jag hem och gick snabbt ut för att köpa lite sminkborttagning, haha. När jag kom hem, började jag plugga musik och so för har prov imorgon. Tror det kommer gå sämst men jag vet inte riktigt hur jag ska förbereda mig så vi får se helt enkelt. Sen kollade jag på Gossip Girl ocksåå, har kommit in på sista säsongen så det känns lite sad att det snart är över, haha. Men har börjat läsa böckerna nu så har lite att se fram imot, hihi! Min mobil är fortfarande sönder så jag vet egentligen inte varför jag tar med mig den överallt, men det är väll en vana haha. Ska sova snart för börjar kvart över åtta, så godnatt
 
 
Tack till den som uppfann webcam, ameen!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback