Monday

Hej bloggisen! Idag har jag mest varit hemma och slappat. Vaknade runt 12 och skypade med Emilia. Hah, standard typ. Vi skypade i några timmar och sen pluggade jag lite. Hade en svenskaläxa över lovet, så tänkte att det var lika bra att få den gjord. Sen kollade jag klart på Vampire Diaries s1. Fastnar inte lika bra för den serien, som för gossip girl och pretty little liars. Men jag fortsätter tappert haha! Sedan dess har jag bara snackat med Emmie. Pratade med mamma förut också, vi ska göra en mysig sak i helgen så det ska bli cozy! Imorgon så ska jag träffa Emilia, så ska vi gå runt på stan och kolla runt. Vi får se vad som händer, men jag håller er uppdaterade. Bjuder på en as kass bild, puss
 

Postat av: Anonym

Svenskaläxa??

Svar: Ja, svenskahäftet!
Mira

2013-02-25 @ 23:26:15

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback