Vill. Ha. Sommar. NU.

Hej vänner! Idag började jag skolan 9.20 och jag var aspigg när jag vakna så det var awsooome! Iallafall så åkte jag till skolan i det hämska vädret usch!!! Blev skitblöt och kom försent, tack mamma och pappa för att vi bor i Sverige liksom. Min mobil hakade upp sig i skolan och kunde inte använda den på hela dagen, men det ordnade sig alldeles nyss! Vi slutade 14.10 och då åkte jag hem och kollade på repris av Top model och lyckades somna i några timmar. Men det var jäätte skönt för att jag har sovit sjukt dålit den här veckan. Sen åt jag middag och gick igenom massa gamla bilder från i somras. Alltså åååå... Saknar det som fan! Imorgon har jag Nationella igen, så önska mig lycka till! Godnatt, puss
 
Fy vad jag saknar det!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback