4 sanningar

Jag har nästan en fobi får att fila/slipa saker. Kan t.ex. bara fila mina naglar med metall nagelfilar. Det är därför jag hatar träslöjd. 
 
Mitt hår är alltid så jobbigt. Det är så tunt att det blev smutsigt på typ 1-2 dagar. Sjukt jobbigt att behöva tvätta hela tiden. 
 
Jag kan inte ha mina pengar i plånboken, eftersom att jag vet att jag bara använder upp dom. 
 
Jag har seriöst inga kläder. Bara tråkiga ju:(
 

Postat av: Anonym

Vad använder du för shampoo?
Hur många läsare har du per dag?
Vilka är dom du brukar vara mest med?(kompisar)
Vad har du för favvogodis?
Kan du ha frågestund?
Vad tycker du om dina läsare?
Hur många followers har du på bloglovin, instagram?
Är det någon annan av dina kompisar som har blogg?
Läser du Kenzas?
Känner du typ ngn "kändis" ?
Hur blev det med 1D konserten?

2013-01-11 @ 17:25:02
Postat av: Anonym

*Kenzas blogg

2013-01-11 @ 17:25:53
Postat av: Anonym

PLUUS! Du sa att du hade träffat Oscar Zia? Har du ngn bild på er?:)
Kram

2013-01-11 @ 17:26:50

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback