Cozyy saturday!

Hej! Har haft sjukt kul idag! Var och fixade inför middagen imorgon. Typ bakade och lite så, men jag och Lovisa orkade inte vara kvar så länge för det var typ bara tio pers där, haha. Så vi åkte hem och på vägen köpte vi godis hehe. Det var så jäkla kallt ute idag! Inte första gången jag klagar på värdet, men shit va kallt det var! När vi kom hem åt vi godis, jobbade med vårat so-arbete, snackade, skrattade och hade sjukt mysigt. Sen åt vi middag, och efter middagen så kollade vi först på LOL och åt Ben & Jerry's och sen kollade vi på Mean Girls. Såå cozy! Ni får bilder och sånt imorgon.

Det är jätte kallt i mitt rum nu, så vi har legat med filtar och typ koftor i sängen. Det brukar alltid vara kallt i mitt rum, men nu när det är så pass kallt ute så typ fryser man ihjäl! Får ha typ täcke, filt och överkastet haha. Iallafall ska sluta prata om hur kallt det är och sova istället haha. Puss♥

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback