Dagen

Hej! Imorse blev jag väckt vid 12 och sen åkte jag, pappa och Lena hem till henne. När vi kom dit så bakade vi och jag kollade på PLL. Sen åt vi en sjuukt god middag och sen dess har jag legat i världens största säng och kollat på PLL. Har sett klart på första säsongen och är inne på andra nu. Bästa serien någonsin, man kan inte slita sig i från den! Vi hörs, puss♥

 


Postat av: Anonym

Låter mysigt! Kan du ha en tävling snartt?:D

2013-01-06 @ 13:18:46
Postat av: Hobbit

Kan du berätta om PLL typ vad den handlar om och så?
1. Och har du sett gossipgirl?
2. Vad va det för låtar du hade i din sminkvideo?
3. Har du något fodral till din Mac?
4. Hur kom du på dit namn fakeittoyoumakeit?
5. Vilka bloggar brukar du läsa?

p.s Älskar din blogg

2013-01-06 @ 13:21:59

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback