Femtonde januari tvåtusentretton♡

Heejj! Var skittrött imorse. Seriös helt slut! Var så trött så att jag gick upp 20 minuter för sent, och hade 5 minuter på att klä på mig+sminka mig. Panik morgooon! Iallafall åkte jag till skolan i snövädret och var typ gaanska blöt när jag kom till skolan. Var i skolan till 12.15 och då åkte jag och Tindra till Gallerian. Vi var där i ett par timmar och gick runt och kollade osv. Tindra köpte lite saker också men jag hade inte med mig pengar. Standard, hehe. Sen åkte vi hem till Tindra och åt, kollade på lite serier och bytte om. Sen fick vi skjuts till Base. Var ju första gången vi var där, och det var bra men vi får ju se, eftersom att vi bara har kommit igång. Efter dansen åkte jag hem och duscha och såå. Vi hörs imorgon, kram♥

 

 

Vi var aslänge i omklädningsrummet haha ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback