Fixat min skääärm

Hej bloggen! Började 9.20 imorse och var i skolan till 12.30. Efter skolan åkte jag till O. five mobile och lämnade in min mobil på lagning. Hade flera sprickor i främre skärmen så det var dags nu. Det skulle ta en timme, så jag åkte hem och hämtade lite saker och surfade runt lite. Sen åkte jag tillbaka och hämtade ut mobilen. Det gick på 500:- och jag är såå glad! Hade värsta konstiga vita skenet på skärmen också, men dom fick bort det. Det ligger vid skanstull ifall någon undrar. När jag hade hämtat ut mobilen, så åkte jag hem till mamma och typ kollade på tv och bara tog det lugnt. När mamma kom hem så åt vi middag och så fixade vi lite grejer med skolan. Har utvecklingssamtal imorgon så vi var tvungna att kolla mina omdömmen. Vid 7 så åkte jag tillbaka hem till pappa och kollade på GG, duschade och typ såå. Är sjukt irriterad på mig själv för att jag glömde min laddare hos mamma, för nu har jag typ 10% men ska till henne imorgon, men ändååå. Ska sova nu så godnatt ♡
 
 Såhäär glad var jag!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback