GG

Tjee! Idag blev jag väckt vid tolv. Det blev ganska sent igår hehe. Iallafall gick jag upp och fixade mig och så, och sen åkte jag, pappa och Lena till Barkarby och Ikea. Vi köpte en garderob(inte till mig) och lite andra grejer. Sen åkte vi hem och på vägen handlade vi lite mat också. Sen när vi kom hem kollade jag på Gossip Girl och sen åt vi en jätte god middag och satt och snackade ett tag. Efter middagen gjorde Lena glass, hon är sjukt duktig på att laga mat osv. Så hennes glass var sjuukt god! Sen dess har jag kollat på GG. Så sjukt bra, som sagt har jag aldrig sett hela från början, men nu kom det upp på swefilmer, så det var ett bra tillfälle nu när jag inte dampar PLL längre haha.


Nu ska jag sova, för ska upp rätt tidigt imorgon bitti. Vid tolv ska jag, Lovisa och Tindra till Stadsmuséet och fixa en So grej. Sen efter så ska jag och mamma åka och köpa träningskläder till dansen och såå. Så godnatt mina bejbs♥

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback