Jan. 10, 2013

Tjee! Idag har det varit en lååång dag i skolan, började 8.15 och slutade halv fyra. Hade dock Hemkunskap sista lektionen och det var första gången så det var kuul. Vi pratade en massa, och så gjorde vi fruktsallad haha. Är sjukt pro på det. Faktiskt✌Efter skolan åkte jag hem. Skulle egentligen gått till stadsmuséet med Lovisa och Tindra och fixa en skolgrej men det blev för sent.

Men hemma så kollade jag pll(standard), fixade lite bland mina smycken och åt middag. Har sett lite på tv nu också, och ska sova snart. Börjar 10.05 imorgon, så det är sjuuukt bra, för jag behöver verkligen sova. Har typ vänt helt på dygnet nu på jullovet. Så vi hörs, godnatt♥

 

 

De fina PLL tjejerna, Troian Bellisairo, Shay Mitchell, Ashley Benson och Lucy Hale♥


Postat av: haovwbev

Vilken är din favorit medlem i PLL?

2013-01-11 @ 17:30:05

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback