Jan. 13, 2013

Hej bloggen! Imorse vaknade jag runt 10 och då fick jag frukost och så fixade jag mig. Sen körde pappa mig till stan och så mötte jag upp Lovisa och Tindra. Vi var inte så jätte länge på muséet, men vi hann få ihop rätt så mycket fakta så det var bra. Sen åt vi en snabb lunch på donken och sen gick dom till t-banan och jag mötte upp mamma, och så åkte vi till Gallerian. Vi köpte träningskläder och ett par skridskor, för att vi ska åka på fredag med skolan. Sen åkte jag hem och kollade GG haha.

Har heeelt fastnat för Gossip Girl nu! Så himla bäääst!!! Himla drog asså, haha. Nej, men den är så bra! Har typ sett på det ända sen jag kom hem, eheh.

Imorgon slutar jag 12.15 så det är chill. Vet inte om jag ska göra nåt särskilt, men troligen blir det väll med någon kompis. Vi får se helt enkelt. Så vi hörs imorgon, kramiiis♥

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback