Jan. 17, 2013

Hej bloggen! Vaknade vid 7 och fixade mig och så. En ganska lugn morgon, med tanke på den här veckan. Har typ gått upp 20 minuter försent varje morgon, haha. Men iallafall åkte jag till skolan och hade 3 lektioner+lunch. Dom två första lektionerna satt bara jag, Lovisa och Tindra och jobbade och sen hade vi musik ocksåå. Vi slutade 12.30 och då så var jag först med några i korridoren i ett par timmar, och sen vid 15 hade jag mitt utvecklingssamtal. Så jag fick vänta ganska länge. Efter samtalet åkte jag och mamma hem och åt middag och öppnade goodiebags hihi(se inlägget nedan). Sen så skypade jag med lite folk och packade väskan inför imorgon. Vi ska åka skridskor, så jag har en överdrivet stor träningsbag till skridskorna. Nu ligger jag och kollar på Gossip Girl, men ska snart sova. Börjar 10 som vanligt imorgon så det är sjukt skönt. 

  

"YOU KNOW YOU LOVE ME, XOXO GOSSIP GIRL♥"


Postat av: Önskeinlägg!

1. på ALLT ditt smink, foton.
2. Fota av inne i din garderob
3. Tips på böcker/filmer/bloggar
4. Wanties

<33333

2013-01-18 @ 17:12:19

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback