Q/A

Vad använder du för schampo?
 
Jag använder ett från Garnier, Fructis. 
 
Hur många läsare har du per dag?
 
Jag har ca 20-30 per dag. 
 
Vilka av dina kompisar brukar du vara med mest?
 
Lite olika, men mest med Lovisa, Tindra och Vendela. 
 
Vad har du för favorit godis?
 
All saltlakrits typ.
 
Kan du ha frågestund?
 
Känner att jag har svarat på sjukt mycket frågor i veckan, så jag kanske väntar lite. 
 
Vad tycker du om dina bloggläsare?
 
Hatar er haha;) Ne, jag bara skämta! Ni är det finaste jag har! Ni är så söta när ni kommenterar och skriver fina saker, älskar er♥
 
Hur många följare har du på Bloglovin, Instagram?
 
Gud, vet inte hur många jag har på Bloglovin. Har inte varit inne där på ett tag. Men på Instagram har jag 523 followers. Heter miraoberg om ni vill ha mer uppdatering. 
 
Är det någon av dina kompisar som har blogg?
 
Ja, ganska många. 
 
Läser du Kenzas blogg?
 
Ja, jag läser den. 
 
Känner du typ någon kändis?
 
Nä, inte vad jag vet. 
 
Hur blev det med One Direction konserten?
 
Vet inte om jag berättat det men på höstlovet när vi var i Frankrike ringde Josefine mig och berättade att hon hade fått biljetter och undrade om jag ville gå. Så himla snällt av henne! Vi har typ näst bästa platserna också, så det är grymt!
 
 
Du sa att du hade träffat Oscar Zia? Har du någon bild på er?
 
Ja, det har jag. Han var på House of shapes och då pratade jag lite med han. 
 
 
Är skitful, men jag bjuder på den;)
 
Vilken är din favorit medlem i Pretty Little Liars?
 
Har ingen "favorit" direkt men jag gillar Aria.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback