Q/A

Q: Kommer du att fortsätta med samma dans? Vilken skola går du på?
A: Somsagt, jag kommer inte forsätta på kulers utan jag ska börja på show på Base 23.
 
Q: Vilken linje ska du gå på Base 23?
A: Jag ska gå show forsättning eller något sånt tror jag.
 
Q: Vilka dagar ska du gå?
A: Jag ska bara gå på tisdagar, så får vi se vad som händer sen.
 
Q: Kan du visa dina krämer du använder? Du har så fin hy!!
A: Tack! Jag använder en dagkräm och nattkräm från Eucerin och en kräm som återfuktar från ACO. Sen använder jag en kräm över natten över pormaskar och sånt.
 
 
 
Q: När fyller du år?
A: Jag fyller år den 18 oktober.
 
Q: Vad heter du i mellennamn?
A: Helena, Angelina.
 
Q: Får du panik om du inte hinner sminka dig innan skolan?
A: Alltså, jag får inte panik, men jag HATAR att gå runt osminkad så jag tror typ att folk alltid stirrar haha.
 
Q: Vad gör du just nu?
A: Jag skriver det här och kikar med lite folk.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback