Q/A

Q: Kan du berätta mer om Pretty little liars?
 
Okej, började kolla på PLL för två dagar sen och jag är fast! Lite svårt att sammanfatta serien, men det handlar om fyra kompisar som återförenas efter deras kompis har försvunnit. Sen får dom massor av skumma meddelanden, och försöker komma på var deras kompis är typ. Som sagt lite svårt, men googla det.
 
Q: Har du sett Gossip girl?
 
Jag har aldrig riktigt kommit in i Gossip girl utan har sett några få avsnitt. Men den är bra så ska nog börja kolla på den.
 
Q: Vad är det för låtar i din sminkvideo?
 
"I could be the one" av Avicii och "Dance our tears away" av John De Sohn.
 
Q: Har du något fodral till din Mac?
 
Nej, jag måste skaffa det.
 
Q: Hur kom du på fakeittoyoumakeit?
 
Hade det som motto förut haha.
 
Q: Vilka bloggar brukar du läsa?
 
Nickys, Kenzas, Dennis Ms, Theroow, Clara Henrys och min kompis Vendelas.
 

Postat av: En bloggläsare

Vilken linje ska du välja på Base 23??:)<3 P.s kan du visa dina krämer du använder:) Du har så fin hy!!

2013-01-08 @ 17:05:21

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback