Sick of being sick

Hej bloggen! Stannade hemma från skolan idag, it makes me crazyy!! Nej jag bara skoja, men seriöst blir galen på det här. Iallafall, så vaknade jag men fick somna om igen för att jag hade så ont. Kommer inte ihåg när jag vaknade, men jag gick upp, gjorde lite smoothie satte på datorn och så. Typ kollade Instagram. Juste, har glömt att säga det men ni som följer mig på @miraoberg ska börja följa mig på @miraobergs istället. Orkar inte förklara vad som hände med kontot, men är inte säker på om jag kommer kunna logga in på det något mer. Iallafall, guess what i've done all day? Om ni sa GG så var det rätt, hehe... MEN jag har faktiskt skrivit min So inlämning också. Det var asjobbigt, för jag kom inte på vad jag skulle skriva. Så det tog gaaanska lång tid, eheh, men jag är klar iallafall. Imorgon går jag till skolan igen, för det är typ vaccination (eeuww) och så. Efter skolan ska jag hem till V och vi ska Gossip Girl maraton! Ska bli sjukt kul! Ska dock äta middag hos mormor och morfar för mormor ska operera sig på måndag. Men det tar typ en kvart att gå från V till dom så det är lugnt. Vi hörs imorgon igen, puss♥



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback