Söndaaag

Hej bloggen! Jag och Lovisa var vakna ganska sent igår, men vi somna typ direkt så det gjorde inget. Vi vaknade runt elva och då gick vi upp och stekte pannkakor och gjorde smoothie, så himla gott! Hade inte ätit pannkakor på aslänge! Iallafall så fixade vi oss och så åkte vi till Clara. Vi kom dock dit en timme försent men jaja, haha. När vi kom så fixade vi bara lite, men mest chillade vi och typ kollade på film, snackade osv. Ganska mysigt faktiskt. Sen vid fyra kom alla föräldrar och så fick vi servera och så. Det var ganska trist men sen fick vi också äta och då stod vi mest och pratade. Efter maten var det typ "frågesport" för föräldrarna och så var det många som spelade/sjöng nåt. Har kanske inte sagt det, men vi hade den här middagen för att samla in pengar till klasskassan. Vi lagade maten och föräldrarna betalade. Det slutade 7 och åkte jag hem och kollade på Gossip Girl, tvättade håret, plus gjorde en supergod jordgubbs-smoothie! Nu ska jag bara läsa en grej till skolan, men sen ska jag sova. Kramiiis♥

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback