☆Tisdag☆


Ååh ligger och lyssnar på sommar låtar.. Vi kör ett duckface och hoppas att snön snart försvinner✌

Heej, hej, hej! Var skitlycklig imorse när jag vaknade 7.40 och med huvudverk. Not. Skulle egentligen åka till Vendela och äta lunch med det blev inte så. Så jag somnade om och vaknade halv nio. Kunde inte somna om så jag kollade på Gossip girl istället hehe. Men sen gick jag upp och hade en lugn morgon. Åt ingen ordentlig lunch utan bara mackor, men jag är typ aldrig hungrig på morgonen. Inte på vardagar iallafall.

Tio över elva mötte jag upp Tindra och vi åkte till skolan. Vi hade bara tre lektioner, så efter åkte jag och T till gallerian och sen hem till henne. Sen hade vi dans och efter åkte jag hem. Hemma har jag tagit ett långt bad (behövde verkligen det) och tvättat håret och så. Det börjar bli ganska sent, hehe, så ska sova nu♥



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback