Är snart här ↓

 
Hej mina vänner! Idag har jag typ inte gjort något förutom att packa. Imorgon blir det att gå upp 4.30 och sen sätter vi oss i bilen på väg till Paris. Vi kommer fram på tisdag eftermiddag, och på vägen kommer vi stanna i lite olika städer. Det här är också första gången vi tar med hunden utomlands så vi får se hur det går hehe.. Vi är i Paris i ca en vecka och sen åker vi vidare ner till Eze. Där kommer vi vara i 1,5 vecka och våra kompisar kommer och hälsar på också. Det ska bli sjukt roligt, och har sparat lite pengaar! Vi får se lite hur det blir med internet, men troligen kommer vi ha wifi i Paris. Sen tror jag att vi har någon slags internet-sladd i Eze haha. Jag lovar att jag uppdaterar så fort jag kan! Kanske gör videobloggar osv. Vi får se hur det blir, men nu måste jag verkligen sova så godnatt på er


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback