Best daay

 
Hej bloggen! Äntligen, äntligen, äntligen är det sommarlov! 70 dagar av ledighet, heelt sick. Jag mötte Lovisa, som kom med bil, och så åkte vi till skolan. Sen gick vi Af:s "parad" till kyrkan, och där höll rektorn tal och vi sjöng lite sånger och så. Sen gick vi tillbaka till skolan där vi fikade, fick våra betyg, våra lärare fick blommor osv. Grät tyvär ganska mycket haha. Men det var så sorgligt allting, eftersom att jag går ut mellanstadiet och lämnar en lärare som jag har haft i 3 år. Så det var lite jobbigt. Men jag är ändå ganska nöjd med mina betyg, och höjde mig i de flesta ämnen.
 
Efter avslutningen åkte jag och Vendela hem till Lovisa, och vi köpte jordgubbar, choklad och annat gott. Sen var vi hemma hos henne och badade, solade, pratade, snackade osv osv. Såå himla mys! 
 
En grej som tyvärr är lite tråkig (okej, kanske inte för mig men iallafall) är att jag och Julia åker ut till Ekerö imorgon. Vi kommer vara borta i 6 dagar och ridaa. Det är ett ganska ordentligt schema så jag kommer inte kunna blogga varje dag, men förhoppningsvis kommer det bli något inlägg. Vill bara säga att ni betyder allt för mig och jag vill verkligen uppdatera bloggen så mycket som möjligt, men det kommer, JAG LOVAR. Puss
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback