Midsommar

 
Hej! Och glad midsommar på er! Jag är somsagt tillbaka från lägret nu, kom tillbaka i onsdags. Har haft så himla roligt och har fått lära känna såå många nya människor! Min mobil var urladdad typ halva veckan, och sen skulle jag ringa mina föräldrar och så. Sen hamnade dom efter med schemat också. Så jag hade tyvärr inte tid för bloggen. 
 
Idag är det ju midsommar för er som har missat det haha. Pappa gjorde jättegod frukost till mig, och sen gick jag upp, duschade och fixade mig. Sen gick jag och pappa till vitabergsparken och köpte med oss mat på vägen. Sen var vi där i några timmar, åt mat, kollade lite på när alla dansade och sen träffade jag några kompisar. Hemma så åt vi en massa midsommar mat och så kollade vi på en film. Puss


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback