Min vecka

Hej! Jag tänkte berätta lite snabbt om den här veckan eftersom att jag inte har haft så mycket tid till bloggen. I tisdags var jag på Hanna och Jacobs (mina kusiner) konsert. Det var jätte mysig stämning där och sjukt kul att se dom. Satt i publiken med Malin, så hann prata med henne också. Jag kom hem typ halv elva så då hann jag inte blogga.
 
I onsdags så var jag bara med på en lektion i skolan. Vi hade "dans på gården", då hela skolan samlas på gården och så dansar alla klasser, och det blir även flera andra roliga danser som görs av färre personer typ. Ganska kul, men sjukt jobbigt att stå haha. Anyways, sen åkte jag hem och sen åkte vi till Adams utspring och så grattade vi han, men sen skulle han till flaket så då åkte vi hem och började fixa. Sen hade vi hans studentskiva och det var sjukt kul. Träffade mina kusiner och vi var ute och fotade osv. Sjukt mys!
 
Igår, torsdag, åkte jag förbi Lovisa en stund och vi köpta cola och glass, och sen satt vi i en park och myste
 
 
Hade på mig min nya klänning från H&M på Adams student!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback